Я надаю сайту «Про ДОМ», на домене ім’я якого зареєстрований даний веб-сайт pdom.com.ua, іменованому далі як «Адміністратор», свій дозвіл на обробку моїх персональних даних, включаючи дозвіл на збирання, накопичення (поєднання, систематизацію і внесення до бази персональних даних), централізоване зберігання на зовнішньому електронному носії (веб-сервері), адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення, а також на відображення на цьому веб-сайті в мережі інтернет таких даних у режимі обмеження доступу до них третіх осіб.
З метою забезпечення зручності та підвищення ефективності використання моїх персональних даних мною, а також їх одержувачами - організаціями, їх службовими особами і органами управління, а також іншими особами, на яких відповідно до закону покладені завдання та функції: із сприяння використанню належного мені житла та/або розташованого у багатоквартирному будинку нежитлового приміщення, споруди; управління, утримання і використання пов’язаного із такими об’єктами спільного з іншими особами майна, зокрема, із забезпечення утримання та експлуатації багатоквартирного будинку і прибудинкової території, котеджних і дачних селищ, таунхаусів (об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, їх асоціаціями, дачними, житловими і житлово-будівельними кооперативами, управителями багатоквартирних будинків, тощо), у сфері відносин, що виникають у процесі: виконання зазначених вище завдань і функцій, покладених на одержувачів; організації і координації взаємодії між мною та одержувачами при виконанні ними цих завдань і функцій; вирішення з ними спорів; реалізації прав, законних інтересів, їх захисту, а також дотримання і виконання обов’язків, які належать мені як співвласнику багатоквартирного будинку, іншого спільного із третіми особами майна, щодо його утримання та управління; користування та розпорядження спільним майном; здійснення одержувачами моніторингу і відстеження стану реалізації таких прав, контролю за дотриманням та виконанням таких обов’язків; надання та споживання мною житлово-комунальних послуг, їх оплати; встановлення, нарахування та сплати мною внесків і платежів співвласника; автоматичного нарахування сервісами даного веб-сайту таких платежів, забезпечення одержувачами їх своєчасного надходження (сплати) та вжиття заходів щодо стягнення заборгованості згідно з законодавством.
Зокрема, у межах та відповідно до сформульованої вище мети обробки, надаю Адміністратору дозвіл на обробку моїх персональних даних про: ім’я, прізвище та по-батькові; паспортні дані; реєстраційний номер облікової картки платника податків; використовувані для телефонного зв’язку номери, адресу електронної пошти, інші засоби зв’язку; місце роботи і займану посаду; місце реєстрації та проживання; склад сім’ї, осіб, прописаних (зареєстрованих) за місцем реєстрації (проживання); відомості про житло та нежитлові приміщення, споруди, що розташовані за місцем знаходження житла, які перебувають у моєї власності, оренді, іншому використанні, про підстави виникнення і строк дії таких прав; відомості про одержувачів і мою взаємодію із ними, зокрема, результати мого голосування, опитування із питань їх діяльності, сформовані мною, у тому числі автоматично за допомогою цього веб-сайту, заявки, скарги, пропозиції, інші звернення та результати їх розгляду одержувачами, винесені мною питання для голосування і опитування серед співвласників; номер особового рахунку, нараховані мені та сплачені мною платежі; інші відомості, які я сам розмістив на даному веб-сайті (у тому числі коментарі, повідомлення, пропозиції, фото і відео матеріали); будь-які відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати мене.
Персональні дані можуть бути використані Адміністратором при здійсненні організаційних і технічних заходів щодо забезпечення захисту персональних даних, заходів, спрямованих на безпеку обробки персональних даних, при надісланні Адміністратором повідомлень технічного, організаційного та адміністративного характеру, пов’язаних із використанням мною даного веб-сайту, усуненням недоліків у його роботі. Також надаю Адміністратору дозвіл на обробку інформації технічного характеру, зокрема: фото профілю і ім’я користувача (логін), про використовувані мною тип браузера, операційну систему, характеристики персонального комп’ютера та програмного забезпечення, ідентифікаційні номери використовуваних мною електронних пристроїв, про інтернет-провайдера, IP-адресу, інформацію, яку можна отримати з файлів cookies.
Адміністратор може надати мої персональні дані третім особам, не зазначеним у цій Згоді, якщо це потрібно для: виконання вимог чинного законодавства, судових рішень; запобігання спричинення шкоди життю і здоров’ю громадян; запобігання або зупинення вчинення злочину; виконання технічних операцій із забезпечення надійного захисту і безпеки персональних даних, перевірки сховищ Адміністратора на вразливість; захисту прав і інтересів Адміністратора у межах вирішення спору зі мною та/або одержувачем.
У випадку припинення моєї реєстрації на цьому веб-сайті, надаю Адміністратору свій дозвіл на видалення мене із його бази персональних даних та знищення пов'язаної зі мною інформації у спосіб, що виключає подальшу можливість її поновлення.
Підтверджую, що дана Згода є підставою для обробки Адміністратором моїх персональних даних, є моїм добровільним волевиявленням та надається мною під час моєї реєстрації в цій інформаційно-телекомунікаційній системі Адміністратора (на цьому веб-сайті) шляхом проставлення мною в електронній формі відмітки про надання дозволу на обробку моїх персональних даних.
Дана згода набуває юридичної чинності із моменту завершення Вашої реєстрації на цьому веб-сайті, присвоєння Вам Адміністратором персональних паролю і логіну до сервісу цього веб-сайту. Ідентифікація Вас як суб’єкта персональних даних здійснюється на підставі даних, наведених Вами під час такої реєстрації.
Якщо Ви не згодні надати Адміністратору згоду наведеного вище змісту, просимо Вас не приступати до процедури реєстрації на цьому веб-сайті, а у випадку, якщо Ви бажаєте відкликати таку згоду – відправити Адміністратору запит на видалення свого облікового запису.
Перейти до реєстрації на веб-сайті pdom.com.ua
Ця Політика конфіденційності персональних даних (далі - Політика конфіденційності) діє відносно всієї інформації, яку може отримати Товариство з обмеженою відповідальністю «Про ДОМ», іменоване далі як «Адміністратор», про фізичну особу - суб’єкта персональних даних, яка надала Адміністратору згоду на обробку її персональних даних, іменовану надалі як «Користувач». Політика конфіденційності застосовується тільки до обробки персональних даних на цьому веб-сайті. Адміністратор не контролює і не несе відповідальність за обробку персональних даних Користувача на інших веб-сайтах, на які Користувач може перейти по посиланнях, розміщених на цьому веб-сайті. Під персональними даними розуміється будь-яка інформація, що стосується прямо або побічно Користувача, зокрема, надана Користувачем під час реєстрації на цьому веб-сайті та визначена у згоді Користувача на обробку Адміністратором його персональних даних. Адміністратор не здійснює обробку персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збирання, накопичення (поєднання, систематизацію і внесення до бази персональних даних), централізоване зберігання на зовнішньому електронному носії (веб-сервері), адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення, блокування, а також на відображення на цьому веб-сайті в мережі інтернет таких даних у режимі обмеження доступу до них третіх осіб.
Реєстрація Користувача на цьому веб-сайті, а також використання ним його сервісів підтверджує згоду Користувача з положеннями Політики конфіденційності і наданої ним Адміністратору згоди на обробку персональних даних. У випадку незгоди із Політикою конфіденційності, Користувач може висловити Адміністратору свої конкретні зауваження стосовно її положень будь-яким зручним для нього способом та у будь-який час. Також у цьому випадку Користувач має право у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних шляхом відправлення Адміністратору запиту на видалення свого облікового запису. При отримані такого запиту Адміністратор має право вимагати від Користувача пред’явлення документу, що посвідчує його особу. При встановлені особи Користувача Адміністратор, протягом семі робочих днів із дня отримання такого запиту, здійснює видалення Користувача із своєї бази персональних даних та знищує пов'язану із ним інформацію у спосіб, що виключає подальшу можливість її поновлення.
Персональні дані, надані Адміністратору Користувачем та одержувачами, визначеними у згоді на обробку персональних даних, перебувають у володінні Адміністратора за згодою Користувача, яка обумовлена довірою до Адміністратора в забезпеченні конфіденційності таких даних. Дотримання Адміністратором принципу конфіденційності персональних даних є необхідною і щонайважливішою передумовою довірчих відносин між ним та Користувачем. Адміністратор зобов'язаний зберігати конфіденційними всі відомості, які стали йому відомими в процесі здійснення своєї професійної діяльності та які складають персональні дані про Користувача, дотримуючись при цьому умов отриманої згоди на обробку персональних даних, положень Політики конфіденційності та вимог діючого законодавства. Зобов’язання Адміністратора із нерозголошення персональних даних про Користувача та дотримання їх конфіденційності діють безстроково та не обмежені у часі.
Адміністратор здійснює обробку персональних даних Користувача на підставі його згоди на таку обробку, яка була надана Користувачем під час його реєстрації в цій інформаційно-телекомунікаційній системі Адміністратора (на цьому веб-сайті) шляхом проставлення в електронній формі відмітки про надання дозволу на обробку персональних даних. Адміністратор забезпечує відповідність здійснюваної ним обробки персональних даних змісту цієї згоди Користувача, а також визначеної у неї мети такої обробки. Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки. Персональні дані обробляються Адміністратором у суворій відповідності до вимог чинного законодавства. Обробка персональних даних Користувача здійснюється без обмеження строку, - протягом всього строку дії згоди Користувача на обробку його персональних даних, в інформаційних системах персональних даних з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів.
Адміністратор не перевіряє достовірність персональних даних, наданих Користувачем, і не має можливості оцінювати його дієздатність. При отримані персональних даних Адміністратор вважає такі дані достовірними та такими, що стосуються Користувача. У випадку встановлення Користувачем недостовірності та неповноти персональних даних про нього, розміщених на веб-сайті, Користувач звертається до Адміністратора із вмотивованою письмовою вимогою про внесення змін і доповнень до бази персональних даних Адміністратора. При розгляді такої вимоги Адміністратор має право вимагати від Користувача пред’явлення документу, що посвідчує його особу. При встановлені особи Користувача Адміністратор, невідкладно, зобов'язаний внести відповідні зміни і доповнення до своєї бази персональних даних.
Адміністратор має створити належні умови зберігання персональних даних. До заходів зі створення умов зберігання персональних даних, зокрема, належать: внутрішня перевірка процесів збору, зберігання та обробки даних і заходів безпеки, включаючи відповідне шифрування і заходи щодо забезпечення фізичної безпеки даних для запобігання неавторизованого доступу до систем, в яких Адміністратор зберігає особисті дані; призначення посадових осіб, відповідальних за організацію обробки та захисту персональних даних; обмеження і регламентацію складу співробітників Адміністратора, що мають доступ до персональних даних; ознайомлення працівників Адміністратора із вимогами чинного законодавства щодо обробки та захисту персональних даних; навчання працівників, які використовують засоби захисту інформації, які застосовуються в інформаційних системах персональних даних, правилам роботи з ними; облік і зберігання матеріальних носіїв інформації та їх обігу з метою запобігання розкраданню, підміни, несанкціонованому копіюванню та знищенню; облік застосовуваних засобів захисту інформації, експлуатаційної та технічної документації до них; визначення загроз безпеки конфіденційності персональних даних при їх обробці, формування на їх основі моделей загроз; розробку на основі моделі загроз системи захисту персональних даних для відповідного класу інформаційних систем; перевірку готовності та ефективності використання засобів захисту інформації; реалізацію дозвільної системи доступу до інформаційних ресурсів, програмно-апаратних засобів обробки і захисту інформації; парольний захист доступу Користувачів до інформаційної системи персональних даних; застосування засобів контролю доступу до комунікаційних портів, пристроїв введення-виведення інформації, знімним машинним носіям і зовнішнім накопичувачам інформації; здійснення антивірусного контролю, запобігання впровадження в корпоративну мережу шкідливих програм (програм-вірусів) і програмних закладок; виявлення вторгнень в корпоративну мережу Адміністратора, що порушують або створюють передумови до порушення встановлених вимог щодо забезпечення безпеки персональних даних; проведення моніторингу дій Користувачів, проведення розслідувань за фактами порушення вимог безпеки персональних даних. Збереження персональних даних від несанкціонованого їх розголошення є безумовним пріоритетом діяльності Адміністратора. Адміністратор на постійній основі здійснює контроль за вжиттям заходів із забезпечення безпеки використання персональних даних. Адміністратор використовує загальноприйняті стандарти технологічного та операційного захисту персональних даних, приймає необхідні організаційні та технічні заходи для захисту персональної інформації Користувача від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб. Однак, не дивлячись на всі зусилля, Адміністратор не може гарантувати абсолютну захищеність від будь-яких загроз, що виникають поза межами контролю Адміністратора. Для зберігання бази персональних даних Адміністратор також використовує облачні послуги зі зберіганням інформації в центрах обробки даних, розташованих на території інших країн, зокрема, Німеччині. Деякі бази персональних даних розміщені на власних серверах, що розташовані за місцем знаходження Адміністратора. Про неможливість забезпечення конфіденційності персональних даних Адміністратор невідкладно повідомляє Користувача. Адміністратор також вживає всіх необхідних заходів щодо запобігання збиткам або іншим негативним наслідкам, викликаним втратою або розголошенням персональних даних Користувача.
Будь-які матеріали і технічні засоби, які знаходяться в розпорядженні Адміністратора і містять персональні дані, ясно та недвозначно позначаються як такі, що містять персональні дані із обмеженим доступом. Адміністратор забезпечує окреме збереження таких матеріалів і технічних засобів від іншого належного йому майна та документації.
Адміністратор доводить до відома Користувача його права як суб'єкта персональних даних, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних», а саме право:
Правила збереження і захисту персональних даних розповсюджуються на всіх працівників Адміністратора, які перебувають із ним у трудових відносинах. Адміністратор забезпечує обмеження доступу своїх працівників до персональних даних таким їх обсягом, без доступу до якого належне виконання покладених на них трудових функцій є технічно неможливим. Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Про необхідність збереження і захисту персональних даних працівники Адміністратора повідомляються письмово і надають розписку про нерозголошення таких даних за межами виконуваних ними обов’язків і вимог діючого законодавства. Допуск працівників до персональних даних можливий лише після прийняття ними обов’язків із нерозголошення персональних даних. Адміністратор також зобов’язаний роз’яснити дотримання принципу конфіденційності всім особам, які перебувають із ним у трудових відносинах, та трудовими функціями яких передбачається доступ до персональних даних. Зобов’язання працівників про нерозголошення персональних даних у будь-який спосіб стосуються будь-яких персональних даних, які стали відомі працівнику у період його перебування із Адміністратором у трудових відносинах. Зобов’язання працівника із нерозголошення персональних даних діють безстроково, є чинним після припинення ним діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом. Конкретні обов’язки кожного працівника Адміністратора із забезпечення збереження і захисту персональних даних визначаються в посадовій (службовій) інструкції працівника, інших внутрішніх локальних актах Адміністратора або в укладеному із працівником трудовому договорі.
Правила збереження і захисту персональних даних розповсюджуються також на осіб, які залучаються Адміністратором на цивільно-правових або господарсько-правових умовах з метою виконання робіт із технічного обслуговування веб-сайту, використовуваного Адміністратором технічного обладнання і комп’ютерних програм, забезпечення надійного захисту і безпеки персональних даних, перевірки сховищ Адміністратора на вразливість. Адміністратор забезпечує обмеження доступу таких осіб до персональних даних таким їх обсягом, без доступу до якого виконання таких робіт належним чином є технічно неможливим. Умова про нерозголошення персональних даних такими особами за межами виконуваних ними договірних обов’язків, а також їх працівниками обов’язково обумовлюється Адміністратором в договорах або інших письмових документах, що укладаються (підписуються) Адміністратором із такими особами для виконання зазначених робіт. Зобов’язання таких осіб про нерозголошення персональних даних повинні стосуватися будь-яких персональних даних, які стали відомі таким особам або їх працівниками у зв’язку із укладанням та виконанням договору. Зобов’язання таких осіб із нерозголошення персональних даних повинні бути визначені як безстрокові. Допуск Адміністратором таких осіб до персональних даних можливий лише після прийняття такими особами обов’язків із нерозголошення персональних даних. Про будь-яке порушення такими особами обов’язків зі збереження конфіденційності персональних даних, про яке стало відомо Адміністратору, Адміністратор повідомляє Користувача.
Персональні дані можуть бути надані Адміністратором третім особам без згоди Користувача у наступних випадках: на виконання рішення суду, яке набуло законної сили, - лише в обсязі, який є необхідним для належного виконання вимог такого рішення суду; за належно складеним запитом уповноваженого на отримання персональних даних органу державної влади або місцевого самоврядування, їх службових осіб, у випадках та порядку, визначених діючим законодавством; при наданні показань у якості свідка, а також в інших визначених законодавством випадках, при яких надання персональних даних визначене як обов’язкове, - в обсязі, який є розумно необхідним для належного виконання вимог діючого законодавства; з метою запобігання спричинення шкоди життю і здоров’ю громадян, запобігання або зупинення вчинення злочину, - в обсязі, який є розумно необхідним для досягнення такої мети; з метою захисту прав і інтересів Адміністратора у межах вирішення спору із Користувачем та/або одержувачем таких персональних даних, або розгляду скарги на дії Адміністратора, - в обсязі, який Адміністратор вважає розумно необхідним для обґрунтування своєї позиції та для свого захисту; виконання робіт із технічного обслуговування цього веб-сайту, використовуваного Адміністратором технічного обладнання і комп’ютерних програм, забезпечення надійного захисту і безпеки персональних даних, перевірки сховищ Адміністратора на вразливість, - в обсязі, який є технічно необхідним для досягнення такої мети. Про кожний випадок надання персональних даних згідно із п. п. 1 – 4 даної статті Адміністратор повідомляє Користувача, із зазначенням: особи, якій вони надані; змісту та обсягу наданої інформації; форми і дати її надання; конкретних підстав її надання. Таке повідомлення не здійснюється у випадках, коли діючим законодавством прямо заборонено таке повідомлення, зокрема, у разі передачі персональних даних за запитами при виконанні завдань оперативно-розшукової чи контррозвідувальної діяльності, боротьби з тероризмом; виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування своїх повноважень, передбачених законом. При проведенні перевірок або здійсненні інших контрольних заходів із боку органів державної влади та інших уповноважених на здійснення таких заходів осіб, Адміністратор вживає необхідні для охорони персональних даних заходи, зокрема, перед початком здійснення таких заходів попереджує про недопустимість розголошення та про необхідність охорони персональних даних, визначає склад таких персональних даних та місць їх зберігання (фіксування).
У випадках, коли надання персональних даних третій особі здійснюється за згодою Користувача, за наполяганням Адміністратора, така згода повинна бути виражена письмово, у присутності уповноваженої особи Адміністратора та в умовах, які виключають тиск на Користувача із боку інших осіб. Також Адміністратор встановлює особу Користувача на підставі документу, що посвідчує його особу. Однак, навіть за наявності згоди Користувача у наданні його персональних даних третій особі Адміністратор може, але не зобов’язаний розкривати такі персональні дані.
Cookies являють собою текстові файли, що надсилаються та зберігаються на веб-браузері Користувача і які допомагають розрізнити веб-браузер Користувача серед веб-браузерів інших відвідувачів. Cookies, створені на комп'ютері з використанням веб-ресурсу Адміністратора, не ставлять під загрозу конфіденційність і приватність Користувача. Файли сookie не містять жодної персональної інформації про Користувача, ідентифікують тільки його комп’ютер або інший використовуваний ним пристрій. Адміністратор використовує файли cookie для поліпшення роботи веб-сайту, аналізу переваг та інтересів Користувача, для забезпечення певних налаштувань веб-сайту для кожного Користувача, визначення найбільш зручного інтерфейсу і навігації веб-сайту. Cookies використовуються для ідентифікації та відстеження дій Користувача. Інформація, отримана стосовно Користувача, зберігається на сервері в якості персональних даних Користувача. Користуючись цим веб-сайтом, Користувач надаєте згоду на використання і зберігання файлів cookie на своєму пристрої. Користувач може в будь-який час видалити файли cookie, які були збережені на його пристрої. Інструкції з видалення файлів cookie можна знайти в керівництві до браузеру або пристрою. При повторному відвідуванні користувачем веб-сайту, дані файлів cookie оновлюються; у більшості випадків, веб-браузер за замовчуванням допускає автоматичне зберігання файлів cookie на пристрої Користувача; відключення файлів cookie може призвести до обмеження доступу до опублікованих матеріалів та/або неповноцінного функціонування сервісів цього веб-сайту. Адміністратор також збирає дані про статистику відвідування цього веб-сайту. Відомості можуть містити інформацію про з'єднання, трафік, браузер Користувача, а також про дату, час, тривалість роботи в мережі Інтернет та знаходження на веб-сайті.
Адміністратор не може використовувати персональні дані в своїй громадській, науковій або публіцистичній діяльності, соціальних мережах, Інтернет-форумах та інших форм спілкування в мережі інтернет, без згоди на це користувачів - суб’єктів таких персональних даних. Адміністратор має право інформувати суспільство про свої послуги за умови, що інформація є правдивою та такою, що не вводить в оману, а також при дотриманні ним обов’язку конфіденційності персональних даних.
У випадку втрати персональних даних Адміністратор терміново інформує про це користувачів - суб’єктів персональних даних, способом, визначеним Адміністратором, виходячи із забезпечення оперативної поінформованості користувачів про таку втрату. Персональні дані Користувача можуть бути знищенні самим Адміністратором у випадку припинення відповідних договірних відносин із використання цього веб-сайту шляхом видалення Користувача із його бази персональних даних та знищення пов'язаної із Користувачем інформації у спосіб, що виключає подальшу можливість її поновлення. Про зміну, видалення чи знищення персональних даних або обмеження доступу до них Адміністратор протягом десяти робочих днів повідомляє Користувача.
Адміністратор вправі самостійно, без погодження із користувачами, вносити зміни до Політики конфіденційності за своїм розсудом, із врахуванням та дотриманням вимог діючого законодавства. Про внесення таких змін користувачі - суб’єкти персональних даних повідомляються Адміністратором не менш як за десять днів до набуття ними чинності, шляхом розміщення такого повідомлення на цьому веб-сайті. Повідомлення повинне містити зміст таких змін. Користувач, у випадку незгоди із запропонованими Адміністратором змінами, може висловити свої зауваження стосовно таких змін будь-яким зручним для нього способом протягом зазначеного вище строку. У випадку не згоди із запропонованими Адміністратором змінами Користувач має право у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних шляхом відправлення Адміністратору запиту на видалення свого облікового запису. При отримані такого запиту Адміністратор має право вимагати від Користувача пред’явлення документу, що посвідчує його особу. При встановлені особи Користувача Адміністратор, протягом семі робочих днів із дня отримання такого запиту, здійснює видалення Користувача із своєї бази персональних даних та знищує пов'язану із ним інформацію у спосіб, що виключає подальшу можливість її поновлення. Попередня редакція Політики конфіденційності зберігається Адміністратором в архіві документації Адміністратора веб-сайту.
Із питань щодо Політики конфіденційності, а також якщо у Користувача виникають будь-які інші побажання, пов’язані із обробкою Адміністратором його персональних даних, зокрема, оновлення, отримання доступу, внесення змін, блокування або видалення своїх персональних даних, відкликання згоди на обробку персональних даних, або в разі наявності будь-яких зауважень, побажань або претензій, Користувач може звертатися до Адміністратора письмово або використовуючи e-mail Адміністратора згідно із даними, визначеними у розділі «Контакти». Адміністратор розглядає і направляє відповідь на звернення, що надійшло від Користувача, протягом 30 днів з моменту його надходження. Будь-яка кореспонденція, отримана Адміністратором від Користувача в письмовій або електронній формі відноситься до інформації обмеженого доступу і без письмової згоди Користувача розголошенню не підлягає. Персональні дані та інша інформація Користувача, зазначені у його зверненні, не можуть бути без спеціальної згоди Користувача використані інакше, як для відповіді по темі отриманого звернення.